» RAMADAN KAREEM

 
Ramadan Kareem to all you beautiful people.
Thank you for sticking with me through my not so very active blogging moments. I'll try to update you more during Ramadan and plan some fun posts.
 
xox
 
//
 
Ramadan Kareem till alla ni vackra människor.
Tack för att ni står ut med min bloggtorka. Jag ska försöka uppdatera er mer under Ramadan och planera roliga inlägg.
 
xox

» NOTTING HILL

 
Hey guys!
I hope you're all good. I've been so busy lately with lab - nothing is going right this week and it's driving me crazy.
My friend visited me this weekend and we had a blast. I got to show her my fav place ever - Notting Hill. We spent the weekend strolling around different markets, having street food, walking endlessly and shopping in Oxford Street. All with little to no sleep, but we survived.
 
Also, I got a request to do a London guide, which I will do eventually. I might start off by doing 'what to do on a thursday afternoon' or something and then doing an actual London guide in August (when I've seen more of the city). Would you guys be interested in a food guide based on different areas?
 
xox
 
//
 
Hej bloggen!
Jag hoppas att ni mår bra. Jag har varit så upptagen på labbet där ingenting går som det ska denna vecka, och det gör mig helt galen.
Min vän var på besök denna helg och vi hade super kul. Jag tog henne till mitt favorit ställe - Notting Hill. Vi tillbringade helgen med att strosa runt på olika marknader, äta gatumat, promenera i all oändlighet och shoppa i Oxford Street. Allt med lite sömn, men vi överlevde.
 
Jag har förresten fått en förfrågan att göra en London guide, vilket jag så småningom kommer att göra. Jag kanske kommer börja med 'saker att göra en torsdag eftermiddag' eller något sånt och sedan göra en riktig London guide i Augusti (när jag har sett lite mer av staden). 
Skulle ni vara intresserade av att se en mat-guide baserat på olika områden (i London)?
 
xox

» VALBORG

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I went home for the weekend! Obviously couldn't miss my brothers bday, my sister being there (= the whole family is reunited) and valborg (happens to be on my brothers birthday). Also, my cousin was visiting from NZ. 
Does this justify me going home after six weeks in London? K thanks.
 
My weekend was lovely, and I have fun things planned for this weekend too (my friend is visiting me!). 
Watch this space for more pictures and outfit posts.
 
How was your weekend?
xox
 
//
 
Jag åkte hem över helgen! Jag kunde självklart inte missa min brors födelsedag, att min syster också skulle vara hemma (= hela familjen är samlad) och valborg (råkar inträffa på brorsans födelsedag). Dessutom var min kusin på besök från NZ.
Jag vet inte vem det är jag försöker övertala, men ger detta mig rätt att åka hem efter sex veckor här? Tack.
 
Min helg har varit underbar, och jag har en del planerat denna helg med (min kompis kommer på besök!).
Håll utkik efter fler bilder och outfit inlägg.
 
Hur har er helg varit?
xox