» 1 and ½ dayyy left ;)

Godmorgon alla söta!
Ja, jag har inte följt mitt löfte om bättre uppdatering, men har inte orkat skriva något, haha!  Och för att göra saken ännu bättre så har jag knappt packat.. great?
Men som sagt så har min väninna från Stockholm kommit hit.. Igår köpte vi en MASSA godis, hyrde 3 filmer;
Public Enemies
Case 39
I love you, man!
Men vi har knappt tittat på NÅGON! DVDspelaren hackade upp sig :/ men man kan väl använda ps? just nu så luffar jag, tole och mona framför tvn och har det awesome ;)

Kram
xx /Laila



En uuuunderbar midsommar(?)tårta!



Melike.
04 August, 2010 - 10:50 / BLOG: http://foundmyswag.blogg.se/

Åh vad roligt! Du kommer ha jättekul hoppas jag :D Jag hade jätte kul! Vilket hotell ska du bo på? :)



Försäljarna däremot var inte så trevliga, en försäljare kom fram till oss och började prata om att vi svenskar är så rädda och "unfriendly" så försök att ignorera lite



Rekomenderar verkligen båtresan till Giftun Island, 2 stopp ute i havet för att snorkla (vilket var fantastiskt) och sen bada på ön :D



Ta hand om dig noga där, jag hamnade på sjukhus i 11 timmar för att jag hade ätit någon konstig bakterie. Tvätta händerna så noga du kan, ha alltid med dig handsprit eftersom deras pengar är riktigt smutsiga!



Hoppas jag hjälpte! :D

Melike.
04 August, 2010 - 10:50 / BLOG: http://foundmyswag.blogg.se/

Glömde skriva, om du kollar på mina kategorier står det "Resor :D" det finns tusen bilder från Hurghada där om det skulle intressera dig :)

LL
04 August, 2010 - 10:50 / BLOG: http://thetruthaboutlife.webblogg.se/

Tack för tipsen! uppskattar dem :)

Vi ska bo på Sunny Days - el Palacio, verkar vara en ganska bra hotell.. och snorkla måste man naturligtvis göra om man är i Egypten, så det hoppas jag på ;P

Usch vad synd om sjukhusbesöket ;S får väl vara extra försiktig med handsprit!

xx


Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't publish)

URL/Blog:

Comment:

Trackback