» The last day of freedom..

Hej bloggen!
Hoppas att ni har njutit av sommarlovet lika mycket som jag har.. och att ni har sugit åt er varje liten solstråle som ni bara kan.. och att ni är brända och glada och pigga inför helvetet imorgon ;)
Personligen så både längtar jag efter skolan och får lite panik när jag tänker på den.. och ångest! Jag vill inte börja 2an.. nej! Jag vill börja dagis igen :( så roligt det var då.. gammla tider! fyfan vad gammal jag börjar  bli hahah!

Just nu pratar jag med två gammla vänner!
Vi upptäckte att våra namn går i varandra;
RuLAilAleksandra
It's destiny!


älskar mina tjejor och älskar er ;)
xx
/er panikslagna Laila


Här får ni några bilder från sommaren..

a delicious cake..

FRAPPINOOOO <3

spanska fotbollslaget..

eclipse

Snorkling i Hurghada..


Utsikten från balkongen i Hurghadaaa

De bästa..

Kommer sakna sommaren 2010 enormt.. men minnena är oförglömliga! Må sommaren 2011 bli ännu bättre.. ;)



Anonym
23 August, 2010 - 23:34

Vad kul!


Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't publish)

URL/Blog:

Comment:

Trackback