» A special day

Vad är det för dag idag? Det är Jane Austens födelsedag! haha, det rimmade ;)
Dessutom fick min söta kusin en dotter idag - kommer hon bli den nya Jane Austen?
.
Jag har, återigen, inte skrivit på evigheter, typ, men så är det.
Skolan tar hela min tid... MEN det är lov om några dagaaaaaaaar!
Jag har förresten massvis med saker att berätta.
Men jag kan börja med ännu en busshistoria..
.
Det var i måndags, då jag skulle ta bussen till skolan. Jag satt där som vanligt, men den var ovanligt tom.
När den senare fortsatte rakt fram istället för att svänga in efter triangeln fick jag panik..
Så jag hoppade av direkt och fick gå en bit tills jag kom fram till skolan..
Så nu ogillar jag skånetrafiken :)
.
Min fot mår bättre nu :)
Så jag kommer nog gå tillbaka till gymmet, och vara med på idrotten.
Men den är fortfarande svullen, så jag får se hur det blir.
.
Jag är beroende av lipsyl och kaffe!
Kaffe är så gott! och lipsyl hjälper mig mot kylan :D
.
Och jag orkar inte skriva mer för att jag måste gå och sova..
Ni får ha det bäst! ♥
xxxxx
/Laila


selmissss
19 December, 2010 - 22:47 / BLOG: http://seelmakalkan.blogg.se/

amen tjeniiiseen laila äntligen får man se din blogg också :D

LL
19 December, 2010 - 22:47 / BLOG: http://thetruthaboutlife.webblogg.se/

hahah, selmaaa :D xxx


Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't publish)

URL/Blog:

Comment:

Trackback