» Akut + röntgen

Som jag tidigare berättade, så stukade jag min fot..
Igår kväll kunde jag knappt sova av pina, så pappa tog mig till akuten.
Läkaren sa att det skulle ta 3-4 veckor för foten att läka, och att jag antagligen kommer få gå i kryckor tills jag kan belasta foten.. *snyft*
De skickade mig på röntgen, men tack och lov, så var det inget allvarligt - jag hade inte brutit den! :D
.
Nu försöker jag smått gå på den, men jag måste ändå använda mina tredje-och fjärde ben - kryckorna, haha..
.
Människan uppskattar verkligen inte vad hon har tills hon förlorar den/det. Varför ska det vara så?
Jag vill kunna använda min foooooooooot. Jag vill inte gå till skolan i kryckor och känna mig sårbar. Jag vill kunna gå till gymmet. Jag vill, jag vill, jag vill. Men jag kan inte.
.
Anywaysss, så ska jag försöka - notera försöka - duscha nu.. OCH jag måste verkligen ta itu med mitt pluggande!!!!
xxxxxxxxx
/LL
Dit vill jag åka!!
Mor och far- SNÄLLA??





Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't publish)

URL/Blog:

Comment:

Trackback