» Ännu mera shopping..

Heeeeej bloggen!
Idag har jag varit och shoppat med mamma, och fixat ögonbrynen - usch!!
Sedan har jag städat garderoben!! :D Dock utan att slänga något!
Att slänga kläder är det värsta jag vet ;S
Det känns hemskt att göra det.. att skänka kläder känns lite bättre, men ändå.
"Tänk om plagget kommer till nytta senare?", är min tanke när jag städar/rensar.
.
Kommer jag bli en samlare i framtiden?! En sådan där som har saker ÖVERALLT, med nästan inget tomt utrymme i hemmet..
Usch nej! SÅÅÅÅ farligt är mitt samlande INTE! (hoppas jag)
.
För en stund sen tänkte jag att det vore på tiden att börja plugga, så det är det jag gör nu, pluggar :S
Tänkte dessutom ta igen ALLA avsnitt som jag har missat av Gossip Girl, det blir skojj!!
.
Bli INGA samlare, people!!
xxx
/LL



Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't publish)

URL/Blog:

Comment:

Trackback