» ÄR DET...

...LAZEE?!?!?

Dagen har gått låååååångsamt idag..
Jag, mamma och min syster, Mona, åkte till Entré för att shoppa.. Det skulle ju vara en "STOOOOOR rea" på H&M, hahah.
Men allt som fanns, eller det mesta, var skräp, typ. Reorna som pågår nuförtiden är skitdåliga, med MASSVIS med konstiga, gamla, och fula kläder - förlåt, men det är sanningen "the truth about life"

Jag och Mona lämnade mamma i en lååååååång kö för att titta in i andra affärer.
I alla fall så såg vi någon gå mot oss, vi stannade till och stirrade på människan som var Lazee!!!
Vi har sett honom en miljon gånger vid det här laget hahah..
och vi har massvis med bilder med honom, tills vi insåg att det var "time to move on"!
Barnsliga och stalkiga som vi är följde vi efter honom in till BR leksaker, och ännu en gång så gick han mot oss..

"Är inte du Lazee?", frågade jag med ett stort smajjl..
"Jajamän, det stämmer", sa han.
"Aha", sa jag. "Hej!!!!"
"Öhh, hej", sa han, log och gick vidare i jakten på att leta efter presenter.

HAHAHA, det är SÅ roligt att vi följde efter honom?!
Hur barnslig får man egentligen vara?

Jag fick i alla fall med mig en blus från Bik Bok och en väska från Mango :D

Shoppa loss kära läsare ;) ♥
xxx
/LL




Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't publish)

URL/Blog:

Comment:

Trackback