» BOLLYWOOD

Jag har varit dödstrött idag, så det var bara att gå och sova direkt när jag kom hem, haha. Vilket är ganska ovanligt eftersom jag aldrig kan somna om det inte är "kväll" - om ni förstår vad jag menar.
.
Annars så tittade jag på en indisk film för en stund sen. Vad jag ääääälskar indiska filmer!! :O
Det är bara någon speciell charm med dem, eller vad tycker ni?
Filmen hette "Dostana", om någon är intresserad..
Men jag måste påpeka att den inte var väldigt indisk, den var ganska "moderniserad". En superbra indisk film som inte är särskilt moderniserad är "Devdas", med Sharukh khan - eller hur man skriver hans namn..
.
Dostana handlade om två killar som ville ha en lägenhet, de blev förälskade i samma lägenhet men ägarinnan var en ung kvinna som inte ville ha killar där..
Då bestämde dem sig att de skulle låtsas vara bögar och på så sätt skulle de få bo med henne, vilket dem fick.
Och så börjar de älska henne.. (såklart, det är ju typiskt för indiska filmer)
.
Jag skriver inte mer pga att jag fortfarande är trött och borde plugga, haha.
Imorgon ska jag till en kompis för att plugga - vi fixade ihop en liten studiegrupp ;)
Dessutom så ska jag baka en pizza, det lär bli spännande
.
Ha det bäst!
XXX
/Laila


Här får ni några snygga bilder! ;)




Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't publish)

URL/Blog:

Comment:

Trackback