» DUN-TUN

= down town.. ("Londonisiska")
..med mami! ;)

Ännu en lååång och härlig shoppingdag, i snön.. men det var kul!
Däremot så tycker jag att rean inte var något extra, haha. Fick bara med mig EN tröja - en basic tröja, inget märkvärdigt...
Jag MÅSTE tillägga att H&M's nya kollektion är underbar!!! Zaras också, men H&M har vackra kläder! Jag hittade en snygg klänning och en gorgeous byxdress..

Annars så har jag inte gjort särskilt mycket..
Jag har läst lite i Hungerspelen 3, vad den nu än heter, haha, men den är INTE lika bra som de två första.. Alltså kommer det att ta lååång tid tills jag läser ut den, haha..

MUST BUY:
- Vampire Academy,
Last Sacrifice
- House of Night,
Awakened

    

Imorgon ska vi ha filmkväll hos kusinerna ♥
Jag och min söta kusin var och filmshoppade i Hemmakväll, haha..
Det blev tre filmer - kommer inte ihåg vilka, men en av dem var
Shrek, tror jag.
The karate kid, maybe, osv..

Njut av snön så länge det varar ♥
xx
/LL

Marie Antoinette går på tv 4 vid tio-tiden.. Jag ÄLSKAR den filmen!! Se till att titta på den ;)




Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't publish)

URL/Blog:

Comment:

Trackback