» En resa genom tiden - med hissen!

Kom hem för en stund sen - pluggade i stadsbiblioteket med T.
Det blev mer prat än plugg faktiskt, haha.. jag hade ju inte träffat henne på evigheter! :O
.
Annars så har det hänt sjuka saker idag.
Jag fick en hissnyckel pga min feta fot, och det utnyttjas verkligen, haha!
- Vi hade ingen svenska idag -> håltimme och då kom jag på att jag skulle till systern, för att visa hur svullnaden har blivit.. Men hon var inte där..  Så jag och min kära väninna åkte upp för att ta grejor, plugga osv. Men då kom jag på att jag skulle köpa ett block och stift! Så det var "off we go", och vi åkte ner, igen..
Det roliga är att samma personer som var i korridoren där hissen är, var kvar där när vi kom ner igen. De tittade konstigt på oss och gav oss "blicken". haha.
När jag hade köpt mitt häfte och stiftet tog vi hissen upp för att göra, Gud vet vad, och åkte ner igen för att gå på lektion..
Människorna som hade stått i korridoren ett tag tittade på oss, frustrerande och sa "Ni igen?!", hahahhaha
SOM vi skrattade
.
Anywaysssss så ska jag "off I go" (det lät konstigt) och plugga. Jag har en redovisning imorgon och jag kan fortfarande inte min del utantill :S
Aghhhh, frustrerande, men men.
xxxxxxxxx på er
/LL



Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't publish)

URL/Blog:

Comment:

Trackback