» Uppdatering

Som jag lovade, ska jag uppdatera om allting, typ..
- Fysiken är över, ÄNTILGEN!!!
- Min systers väska blev stulen, stackars syster, men det var MIN väska, med hennes grejor i, haha.
Den stals när M och mamma var och shoppade, M lämnade väskan i bilen.. När de kom tillbaks, såg de en krossad fönsterruta, och ingen väska. Hennes böcker, kalender, skolkatalog(!!!!) och en massa andra saker låg i väskan.. Lämna ALDRIG era väskor i bilen ;)
- Min fot mår bättre, haha. Det kommer ta ett halvår innan den läker helt, enligt skolsköterskan, men 3-4 veckor tills den blir bättre enligt läkaren.. Great
- Jag har en försenad bok, som jag MÅSTE lämna!!!
- Jag jobbar med ett hemligt "projekt", alltså får jag inte avslöja något, YET, men jag berättar mer om det hemliga projektet så småningom, som kommer bli superkul att göra. Jag känner mig hedrad som får vara med - ringer det några klockor hos er?
- Vi bestämde oss (i klassen) att byta julklappar!! Jag fick ett sött biljardspel..
.. Vi bytte klappar med tjejerna också, och jag fick underbara ansiktssaker, som jag visar senare.
- Jag har äntligen gått och sett "Harry Potter och dödsrelikerna, del 1", med B/T - vad ni nu vill kalla henne ;)
- Jag är obsessed av "Inception", tack vare min kusin, haha. Filmen är UNDERBAR!!!
- Jag har äntligen sett "Sex and the City 2"..
- Just nu kollar jag på Sagan om Ringen, tv 6- älskar dem!!! (Den sista är min favorit..)


Från present-bytet i klassen..

Det SÖTASTE!!! Från Annie + ett sött julkort till, men den tog
jag ingen bra bild på.. Notera mina hemska naglar ;S

ROSE GARDEN!!!! De-li-ci-ous! Notera översvämningen i min
tallrik..

Presentbytet med tjejerna!

Andra gången jag äter Sushi, och det smakar bättre än första
gången..


Vi var VIP- gäster ;)

Förlåt, men detta är den mest hemska kappan/jackan jag
någonsin har sett!! Vilken människa designar en ut-och-in
jacka?!?! Med gigantiska knappar OCH ett dött får som krage??


Den hemska kappan/jackan kostade dessutom 2999 kr, alltså
3000!!! Skulle ni ha köpt den?


Jag tog fler bilder, men ni får dessa sålänge ;)
xxx
/Laila




Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't publish)

URL/Blog:

Comment:

Trackback