» NEW YEAR'S EVE!

2011, here we come! ♥

Just nu bakar jag en Chokladtryffeltårta ;) haha!
Dagen ska firas i min nya jumpsuit + kavaj med min kära släkt. Det ska bli kul!!
.
Gårdagen var VÄLDIGT hektisk.. Jag letade för fullt efter byxdressen(jumpsuiten) med hjälp från min syster!
Den fanns bara i blå i H&M i Storgatan och i Hansa.. Vi letade, och letade OCH letade tills vi hittade den i Triangeln!!! En svart kavaj som hängde bredvid passade perfekt och så blev jag glad ;)
.
Nu måste jag bara fixa chokladtryffeln till tårtan, sedan är jag klar!
Jag måste dessutom hoppa in i duschen, måla naglarna och fixa håret..
Något som jag MÅSTE påpeka är att 2010 har gått så fasansfullt fort!
Det känns verkligen som om det var igår som 2010 firades..
..men 2011 kommer bli ett underbart år, kanske till och med bättre än 2010.
I'm looking forward to it ;)
.
Gott nytt år kära läsare ♥
Njut av de "sista" timmarna av 2010..
xxxx
/Laila


UPDATE: Chokladtryffeltårtan gick åt helvete..
Kommer 2011 vara ett bra år trots allt?



Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't publish)

URL/Blog:

Comment:

Trackback