» Sova eller plugga?

Sova. Plugga. Sova. Plugga. Sova. Plugga. Sova. Plugga. SOVA! haha
Jag har pluggat dag ut och dag in och vill ha lov nu nu nu!
Men, helvetet ska ju bryta ut när jag har fysikprov - ett riksbanksprov.. och ni vet hur mycket jag ääääälskar fysik?!
Jag har i alla fall pluggat på de engelska glosorna - som är väldigt onödiga.. Jag tror knappast att jag kommer använda gamla ord som mill - fabrik osv.. men men, boken som jag tog orden från är skriven under 50-talet, typ.
Annars så har jag skrivit klart på min spanska saga som blev ganska komisk, haha. Jag berättar mer om den när den är klar ;)
Jag har också jobbat lite med en redovisning som ska redovisas på fredag, och som jag ännu inte kan utantill :D alltså känns det jättebra med redovisning, ma np, fy np, fy lab, och en massa annat.
Good luck Laila!

Men nu ska jag sova, jag är VÄLDIGT trött..
xxxxxxx



Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't publish)

URL/Blog:

Comment:

Trackback