» Stackars lilla Laila :(

Okej, såhär ligger det till:
1. Jag kan vara klumpig.
2. Jag kan vara VÄLDIGT klumpig.
3. Jag ÄR klumpig.
.
Jag säger tre ord. Idrottslektion. Fot. Ont.
.
Ni vill absolut inte veta vad som hände idag *snyft*
Jag stukade min fot, som för tillfället liknar en elefants fot mer än en människas!
Hur det gick till är ganska komiskt, och typiskt..
Det var under idrottslektionen - vi spelade handboll..
Jag sprang, och skrek "jag är fri". Självklart sprang jag utan att hålla reda på fötterna.
Och *bums* så hade foten hamnat snett och jag föll, men som tur är så lyckades jag rädda situationen lite genom att sträcka ut armarna för att inte få en alltför kraftig smäll..
I alla fall, så försökte jag gå och trodde att det inte var något allvarligt.
Äsch! Det är väl bara något litet, tänkte jag. Men icke!
.
Jag fick gå till skolsköterskan som lindade foten och la på någon salva.
Ni skulle ha sätt hur den såg ut! :O
Det var en stor bula över den som senare skulle bli större och få en äcklig blåmärke-färg :S
"Behöver du kryckor?", frågade sköterskan.
"Nej! Det är inte så farligt", svarade jag.
.
Men jag hade fel..
Jag fick kryckor till slut, och när jag gick runt i mina kryckor flyttade folk på sig.. Så det var en stor, blinkande, röd varningsskylt bakom mig som skrek "VARNING, ETT MISSFOSTER PÅ VÄG!"
Men tack och lov för mina vänner och klasskamrater! Utan dem hade jag nog inte klarat dagen, med två tegelstenstunga väskor.
Tack för att ni finns <3.
.
Anywayss, så ska jag byta om och åka till mina kusiner.
Ni får ha en underbar, skadefri, dag!
Var försiktiga under idrottslektionen. Lär av mig och min klumpighet, haha!
xxxxxxxxxx


Anonym
06 December, 2010 - 16:53

JAG HJÄLPTE OCKSÅ :O:O:O:O:O:O:O:O:O


Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't publish)

URL/Blog:

Comment:

Trackback