» Svullen fot, kaffe, te och plugg

Och den blir större och större och större och större...

Hoppas att ni har haft en skön tisdag!
Min fot är väldigt öm och blå, haha. Påminn mig att fota den - måste visa er..
Dessutom så är den ganska stor också :S är det normalt? haha!
Men men, jag ska se det hela från den ljusa sidan -> jag får åka hiss!!!! (i skolan :D)
DET är skönt! Att slippa gå uppför över 100 trappsteg (och jag överdriver icke, nörd som jag är så räknade jag det faktiskt någon gång ;)
.
Annars så är det plugg som gäller.. OCH TE!
Jag har blivit besatt av te!
Så det blir te på morgonen - om jag orkar. Kaffe i skolan och te mot kvällen.
Jag kommer antagligen få vääääääääääldigt gula tänder, usch!
.
Och så är det EXAKT TVÅ VECKORS PLÅGERI KVAR, för sen så är det LOV! Och OM jag längtar?!?
Jag längtar som in iiiiiiii. Jag har inte hunnit gå och se Harry potter eller någon annan film för den delen, så allting ska tas igen under lovet.
Jag har missat en hel säsong av Vampire Diaries och flera avsnitt av Gossip Girl.
+ att jag har en LÅNG att-läsa lista..
.
Det blir inget tråkigt lov, det kan jag lova.
xxxxxxxx
/Laila
BTW så måste jag slänga upp några recensioner snart..
En på Vampire Academy - Spirit Bound (bok 6 i serien)
Och en på A kiss before dying ;)



Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't publish)

URL/Blog:

Comment:

Trackback