» The last dayy

Helluu solbrända icke-exentiella läsare (men läsarna har blivit fler, tummen upp för det)
Jag var ganska trött igår så det förklarar varför jag inte har skrivit något.. Men first offffff; Tooleee skaffa dig ett liiiiv - u know i löööve u ;D

Idag var det sista jobb dagen *snyft*, kommer sakna de boende, men det ska bli rätt skönt att slippa sitta i en buss i cirka en timme fram och tillbaka, till och från jobbet..
Eftersom det var min sista dag på jobbet, så jobbade jag bara fram till lunch, sedan stack vi och lunchade i stan - som avslutning. Vi åt på Rose Garden, och det var jättegott. Öppen buffé, sushi - har aldrig ätit sushi sedan den gången jag åt det med ett vidrigt alger-täcke eller något. Det är ju kallrökt, med andra ord rå lax och lite ris och alger, men vissa gillar det, vi har ju inte samma smak - och det är tur det ;)
Sedan passade jag och Stephanie på att sticka in till stan och försöka fynda bland grejerna, men vi hittade ingenting. Bara en massa skräp. Fyfan vad fula trasor det fanns - hoppas att jag hittar något bärbart bland dessa trasorna när jag ska storshoppa haha.. Men jag hittade ett par gladiatorskor. Svarta med silvriga stenar och nitar - ska ha dem på en förlovnings/bröllopsfest imorgon. Jag stack in till biblioteket också, och hämtade upp en bok som jag har väntat på i eeeeeeeevigheter - ska faktiskt ta och köpa den (den passar in i min boksamling för att jag har andra delar av den), mer om boken kommer upp senare - i ett annat inlägg.
Sedan har jag suttit ute med mormor, morfar och familj - lite familytime ;D


Hoppas ni har haft det lika skönt som jag!
xx
/LL





      
Rose Garden




En låt som jag har börjat gilla är;
Find Your Love - Drake

http://www.youtube.com/watch?v=qIKD7bpcRC8




Viktigt..; ett fel inträffade på bloggen, alltså kan datum och tider på några inlägg inte stämma riktigt..



Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't publish)

URL/Blog:

Comment:

Trackback