» En förstörd fest..

Har ni någonsin varit med om en förstörd fest? Då allting var så perfekt från början, men att det senare mot slutet förstördes? Det hände idag..

Jag var som sagt på en förlovningsfest idag - med familjen och släktingar.. Vi åt underbar mat, dansade och SJÖNG haha. Jag och Tole sjöng "My heart will go on" och fick massor med applåder efteråt - det var kul.. börjar tänka på en sångkarriär... hahahah skojar - min röst är iiiiinte världens bästa ;) Bruden började med en söt vit klänning, gick över till indisk sari och avslutade med en vacker rosa långklänning.. Hennes blivande "tärnor" bar indisk sari och sedan bar de vanliga klänningar. Det fanns till och med en "artist" - en gammal kvinna som förr i tiden sjöng, men hon sjöng en massa låtar - hennes röst var inte så härlig att lyssna på och hennes utseende hjälpte henne inte.. Och i slutet av festen, då alla var glada, sjöng och dansade, började hon säga otrevliga saker till folk - i MIKROFON?!?! ALLA blev förbannade på henne, hon sårade dem, och så stack vi hem - allihop!
Det jag vill få fram är att jag hatar när folk avundas andra, det är fult, och när de sedan kastar ur sig en massa otrevliga meningar, sårar de andra - men det tänker de inte på, för vissa glädjer sig över att trycka ner andra, för att själva verka bättre, även om de i själva verket absolut inte är det! Alltså snälla; låt inte ert lilla ego förstöra för andra människor. Alla har vi bra och dåliga egenskaper som vi lär oss att leva med, men att trycka ner andra för att känna sig bättre är bara äckligt!

Nej nu ska jag tvätta bort all smink och gå och lägga mig.. kom nyss hem och är astrött :/
Hoppas ni har haft en bra lördagskväll!
xx
/Lila



Btw; TYSKLAND VANN, med 3-2 :D Grattis till dem! (Vi följde matchen hihi)
Sami Khedira sköt det avgjörande målet!




Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't publish)

URL/Blog:

Comment:

Trackback