» White roses..

Hejsan hoppsan kära icke existentiella läsare (vet inte varför jag säger så hela tiden, men det är kul haha)
Jag har haft en awsome-dag idag på jobbet. Jag gjorde en massa saker och blev stolt över mig själv vid vissa tidpunkter - det finns en kvinna som knappt äter, och jag menar allvar, hon lever på vätskor, men ändå dricker hon knappt något.. Idag när jag skulle mata henne, tvingade jag i henne mat från början men då verkade det som om hennes aptit tog fart och hon var hungrig. Hon åt/drack 400 gram nyponsoppa= 2 glas - hon får allt i vätskeform pga att hon inte kan tugga så bra. 200 gram äppeljuice (ett glas) och en räkost smörgås utan kanter + kaffe.. Det låter kanske inte så mycket i era öron, men för henne var det jättebra och vi pressade i henne mat tills hon var proppfull :) Sedan var det en annan boende som inte pratar så mycket, jag har aldrig hört henne säga något, men idag pratade hon, hon sa något i stil med "Ska det inte vara tre...." och pekade på min tröja. Alltså var det högpunkterna på jobbet idag..
Imorgon ska jag på en liten bussresa/utflykt med de boende :D vet inte så mycket om det; inga detaljer och så men imorgon får ni veta mer ;)

xx
/LL



Photographer; Laila



Eslam Mostafa
03 July, 2010 - 17:03

Nice Roooooooooose , i like it ^^

Laleh
09 July, 2010 - 17:03 / BLOG: http://muntadhirin.blogg.se/

wow. a reaaaaaaaaaaaaaly nice rose, I like it too laila omgosh xx (lmao)


Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't publish)

URL/Blog:

Comment:

Trackback