» AND THEY WOOOOOOON :D

Han tar sig förbi, passar, tar emot, skjuter och det är MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!
Brasilien - Chile
           3 - 0

JA! som vi skrek när Brasilien fick in det första målet, sedan var det hysteri vid det andra och tredje - sen var det bara att skrika på spelarna istället för att glädjas med dem; "Vafaaaaaaaan gör han?" "Kom igen, PASSA!" "Han är KASS".... Hur många gånger har ni inte hört det, eller sagt det själva? Jag skulle gissa på fleeeeeera.. och det roliga är att vi INTE är bättre än spelarna, och att spelet är svårt, men ändå håller vi på sådär.. Stackars spelare haha.

Jag ville bara dela med mig av This Wonderful Moment, och nu ska jag "bums" i säng :) är skiiiiiiittrött.. Passet på gymmet idag var ganska jobbigt men skönt; tog ett vanligt styrketräningspass..
Imorgon blir det nämligen inget gymmande, ska vara med en TÖNTIG vänninna - hoppas hon ser detta (Badminton Suger!) :D

Sov så göööött ;)
xx
/LL







     


Jag har provat dessa två produkterna; men det var bara Clearasil som funkade - inte för att jag har många finnar, utan för rengöring av småsmå.. - en kompis tipsade om Clearasil :)




Laleh
29 June, 2010 - 23:34 / BLOG: http://muntadhirin.blogg.se/

first off. BRAZIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIL!

second, Clearasil is the thing babe.. den personen är SÅÅÅ smart som tipsa om det xx


Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't publish)

URL/Blog:

Comment:

Trackback