» COUNTDOWN; 0! Världspremiär för The Twilight Saga - Eclipse

Vi har väntat och väntat och väntat och väntat och väntat och väntat och, ja ni förstår poängen? I cirka ett år har vi väntat på exakt detta datum; 30 Juni, och nu är vi här!
Äntligen ska vi få se den efterlängtade filmen; Eclipse.. Böckerna älskade vi, men kommer vi att tycka om filmen lika mycket? Vi får vänta och se..

21.15
The Twilight Saga - Eclipse

Jag läste lite i Sydsvenskan och då hade Eclipse fått dålig kritik, Robert Pattinson och Taylor Lautner skrevs det specifikt om och att de inte presterade så bra, att de inte "föll" in i rollerna.. Men de skrev att Kristen Stewart hade gjort ett bra jobb osv. Som sagt; vi får vänta och se ;)

Scenen jag lääängtar efter; När Edward och Jacob är i tältet med Bella och när bråket med de nyfödda vampyrerna inträffar.. (Jag ser såklart fram emot hela filmen och har maaaassvis med scener som jag längtar efter att se, men dessa var de jag kom på alldeles nyss..)



Jag kan fortfarande inte ladda upp ett helt youtube - klipp, så det får bli en länk istället.. Detta är väldigt skön och lugnande musik, bryt inte av den i mitten,  utan fortsätt lyssna på den; It's worth it - for Eclipse.


Yiruma - River Flows In You
http://www.youtube.com/watch?v=rhN7SG-H-3k






Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't publish)

URL/Blog:

Comment:

Trackback