» En ny start

Hej!
Jag ska börja med att berätta varför jag har valt att börja blogga och det är så att jag har en passion för att skriva och eftersom det är lov och jag är, tja, ganska "fri", så vill jag prova på detta och se om jag klarar av och om jag står ut med att skriva här varje dag - men vi får se hur det går..

Mitt liv är kanske inte det mest intressanta att läsa om, det finns ju trots allt en massa kända bloggare och såklart väljer ni att läsa deras bloggar, men som sagt; det är värt ett försök :)

hmm.. jag måste nog berätta lite om mig själv MEN, jag tror att jag inte kommer att avslöja för mycket, jag kommer exempelvis inte ladda upp bilder på mig eller folket runt omkring- man vill vara anonym haha. Men jag heter Laila och börjar snart 2:an i gymnasiet, mer om mig får ni reda på senare ;)

Ha en uuuuunderbar midsommar; njut av solen och passa på att få en fantastisk solbränna - sorgligt nog har jag inte blivit solbränd än, medans min syster har..

Aja, ha det så bra! xx
/Liiiilaaaa (som njuter av solen sålänge den varar)




Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't publish)

URL/Blog:

Comment:

Trackback