» Förhäxande väder :D

Hajj!
Vilket vackert väder vi har idag :O   WONDERFUL ;D ut i solen med er oc.h med en skål jordgubbar - passa på att få lite färg medans solen lyser ;)
Själv har jag vaknat kl 06.00.. störigt, jobbigt, tråkigt - kalla det vad ni vill för det stämmer :( vid 07.00 tog jag ettan till jobbet - Hyllie Hemmet; ålderdomshem. Jag var framme vid åtta tiden; perfect timing. Gjorde i ordning deras frukost, bakade äppelkaka - skitgod och som jag fick smaka lite haha - och var ute i det underbara vädret; man tar vad man får; vad som helst för liiiiiiiiiiite sol :D Jag fick gå hem tidigare idag; vid 14.10 (slutar 14.30). Nu sitter jag hemma och är hungrig; ska gå och äta snart, titta på förhäxad (älskar den serien, har sett den huuur många gånger som helst, haha) och sedan ska jag dra vidare mot The Gym ;D (Friskis & Svettis) med min lilla bästa vänninna. Vi köpte ett Sommarkort; 15 juni - 15 augusti = fungerar som ett allkort och då passade vi på att prova en del aktiviteter, bland annat Yoga som faktiskt var roligt :) hoppas att det går ett Yoga pass idag..

Ska gå och äta och vila nu; glöm inte solskydd om ni ska ut i solen ;)
xx
/LL



Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't publish)

URL/Blog:

Comment:

Trackback