» What a wonderful wooooooooorld ;D

Hallojjj!
Dagen började med att jag väcktes av min "underbara" syster, haha. Jag åt frukost med La Familia och sedan var det att dra vidare mot Burlöv Center med min kära mor och syrran. Vi gick runt i vartenda affär som fanns där - bokstavligt, från början var det tänkt att vi skulle dit på grund av rean, men vi hittade inget snyggt som var på rea; bara något plagg som jag kanske kan visa senare. Jag köpte en söt skjorta/tröja (vad man nu än kan kalla den) från Gina Tricot - rea - , ett bälte från H&M och en söt tunika/skjorta från Only som jag ska ha till någon människas förlovning. Jag är gaaaaaaanska så obsessed with skjortor ;D

Därefter gav vi oss vidare till the cousin's house för lunch - vi var bjudna haha, på GRILL ;) skiiiiiiiitgott. Sedan var det kaffe och fika, jäääääääääävligt goda kakor som jag ska få recept till och lägga ut - nyttiga.
Just det! Vi tittade på matchen också ;O 4-1 till Tyskland. Tummen upp för det ;)

Nu är jag hemma och tittar på VM; Argentina - Mexico 
                                                               2 - 0

OCH det ger jag två tummar upp till :D What a wonderful world, right? Heja Argentina och Messi ;)!
För er som hejar på Argentina; ha en underbar kväll. Och för er som inte hejar på Argentina; må ni icke få en härlig kväll..
Haha, nej jag skojar; ha en härlig fortsatt kväll, gott folk!

xx
/LL





  


Nu blev det 3 - 0 till Argentina :D






Anonym
30 June, 2010 - 21:43 / BLOG: http://pureguide.wordpress.com

Hey I Like Messi Too :D


Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't publish)

URL/Blog:

Comment:

Trackback