» Ett snabbt inlägg!

Värst vad bloggen är konstig! Den är totalförändrad.. Jag ser inga "ikoner", kan inte byta text stil osv.. . Det var ett bra tag sedan jag skrev här, och mycket har hänt sen dess! Jag har klippt mig och tonat håret! :D Klippningen är jag väääääldigt nöjd med - för första gången - men toningen blev totaaaalt misslyckat! Håret blev mörkare istället för ljusare, med några inslag av rött?! . Jag har ÄNTLIGEN köpt mig en vinterjacka och ett par stövlar! Jag har skaffat sim-intyg! Jag har fortsatt med "gymmandet" Jag har... . osv osv Skolan är rätt skön nu med tanke på att vi har flyttat proven de kommande veckorna! :D . Just nu är jag väldigt stressad! Jag måste byta om och flyga iväg till gymmet! . xxx /Laila UPDATE: bloggen är totalförstörd! (det förklarar att alla stycken hamnar på samma rad, utan mellanrum!) Nu måste jag bara komma på hur man fixar sådana saker ;S



Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't publish)

URL/Blog:

Comment:

Trackback