» HALLOWEEN

Dock en VÄLDIGT försenad Halloween..

Halloween ska firas på vår skola imorgon, det kommer bli spännande då skräckfilmer kommer att visas i aulan heeeeeeeela dagen och att man vinner priser för
1. Bästa individuella utklädnad
2. Bästa utklädnad (klassvis)
.
Vår klass kommer att satsa på att vinna klassvis! Och då har vi självklart valt ut ett tema..
Däremot kommer inget att slå förra årets tema, Thriller. Vi var zombies, någon var MJ och någon var tjejen från videot ;P
Imorgon ska vi vara HIPPIEEEEEEEEEEES! :D Hippies going dead, typ.
Jag har hittat min lilla hippie-outfit, och fick massvis med hjälp av min syster.. jag har fixat sminket (jag ska sminka klassen ^^)
.
Önska oss ett STORT lycka till!

Kramar
/Laila





Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't publish)

URL/Blog:

Comment:

Trackback