» Le och världen ler mot dig..

.. ett citat som man faktiskt ska ta på allvar! Det är som "behandla andra som du själv vill bli behandlad"..
Anywaysss så har jag haft det bra! Det hoppas jag att ni också har haft.
Mina dagar startar vid nio, tio och slutar vid ca elva, tolv.. Alltså sover jag tidigt (det är lov) och vaknar tidigare.. haha!
Jag har börjat på gymmet, igen, och har planerat att hålla mig till gymmet så mycket som möjligt! Man mår bra av träning och blir dessutom glad, pigg och känner sig frisk. (det låter som reklam, men det är ord från hjärtat haha)
Jag har varit på toles födelsedagsfest där hon fick en parfym - Christian Dior, Hypnotic Poison, som jag rekommenderar STARKT för alla parfym-älskare. Hon fick också en skiva som jag har pysslat lite med.. den innehåller låtar från 1993 - året hon föddes till idag! Tyvärr så ville den inte fungera, så jag får pyssla lite extra med den..
Sen så har jag varit på ett bröllop! Det var kul. Bruden var jättesöt och dekorationerna, temat osv var snygga!
Idag har jag varit en hektisk dag..
Jag, tole och min lillebror, Adam gick ut vid kvart över elva för att skjutsa honom till hans basketträning.
Det var ganska katastrofalt med kyla och regn, men så småningom slutade det regna. Vi promenerade, tog bussen - en hållplats, och promenerade igen..
När vi var framme så var alla dörrar låsta, och när vi ringde tränaren sa han att de hade bytt idrottshall.. Då fick vi promenera dit.
Sen skulle vi iväg till frisören, jag skulle klippa mig. Det tog henne cirka en timme att klippa mig! Men jag är väääääldigt nöjd med resultatet (tror jag).
Till gymmet åkte vi efteråt och det blev ett väldigt hårt träningspass! Men det blev lite fika med knäckebröds-mackor och Gainomax Recovery. Det är vääääldigt mättande.. jag är fortfarande inte hungrig, haha!
Imorgon blir det gym och stadsbiblioteket - jag ska göra klart ett arbete med min lilla "forskargrupp", haha!
Så nu måste jag "forska" lite kring vårt ämne - så att jag inte framstår som en idiot imorgon.
Ni får ha det bäst!
Kramar
/Laila
Bilderna blir antingen för
stora eller för små..
bloggen krånglar sig lite :(



Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't publish)

URL/Blog:

Comment:

Trackback