» Trafik, cykel och gym

Min dag har varit VÄLDIGT hektisk idag..
Jag vaknade upp av en riktig konstig mardröm. När jag då hade vaknat, kändes det som om mardrömmen verkligen hade inträffat..
Mardrömmen:
.
Jag och min familj åkte till ett väääääldigt stort hus (som jag inte hade sett förr) och där steg vi in i en enorm aula, som liknade aulan i min skola. Jag skulle skriva ett prov, det stora riksbanks provet i fysik (?!?!?!) Och ni vet väl hur mycket jag älskar fysik..
Men det fanns ett problem. Det fanns nämligen inga sittplatser kvar! Hela huset var fullt och familjerna satt vid sidan om för att titta på. Väldigt skumt.
Det slutade med att jag "failade" pga att det inte fanns några platser kvar..

Det kanske inte låter som en mardröm, men för mig var den enormt läskig..
Nu får jag hålla tummarna inför fysik-riksbanks-provet..
Annars så har jag slappat framför tv:n med en bok, och gymmat..
Det finns ett ord som beskriver gymningen; KATASTROFALT.
Jag valde, dumt nog, att cykla till gymmet där jag hade bestämt med B att vi skulle vara där vid två.. Eftersom jag valde att cykla, skulle det självklart vara världens motvind och jobbig trafik, men jag trampade på.
När jag väl var framme och skulle låsa cykeln, var lås-nyckeln inte med i min nyckelknippa! Jag blev ganska förbannad och fick cykla heeeeeela vägen hem igen, ta nyckeln, vara irriterad på min syster (som inte var hemma) och cykla heeeeeela vägen tillbaks! I MOTVIND.. (lid med mig, people!) haha..
Jag cyklade mitt på gatan, var nära att krocka med en taxi och fick konstiga blickar från människor som hade sett mig tre gånger på olika platser..
När jag var framme vid gymmet och skulle låsa min cykel, ville självklart nyckeln inte fungera.. Jag fick ringa mamma som också började bli lite smått irriterad på mig, för att komma med ett annat lås..
OCH DET FUNKADE!!!!
Jag gymmade i typ en timme (hade ingen ork efter min låååååååånga cykeltur) och CYKLADE hem igen..
Nu förstår ni väl om jag slutar cykla i en vecka eller så..
.
Just nu är jag vrålhungrig, har inte ätit :(
Hoppas att era cykelturer blir mer lyckade än mina, haha!
xxx
/LL



Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't publish)

URL/Blog:

Comment:

Trackback