» Once upon a time

Hej alla söta!
Det var ett jäkligt tag sedan jag skrev ett vettigt inlägg, och det kommer jag troligen heller inte att göra nu men det är självklart värt ett försök! ;)
Jag har haft en bra vecka, med det lilla undantaget att det var fullt med plugg och några prov vilket också har gjort så att jag har varit rejält upptagen och inte kunnat skriva något. Det ber jag om ursäkt för :)
Det finns dessutom en massa bilder som jag vill sätta upp, men problemet är att usb kabeln är spårlöst försvunnen - självklart är den det när jag vill ha den.. och att minneskortet inte fungerar på denna tröga saken, men jag lovar er dyrt och heligt att jag verkligen kommer sätta upp bilder, även om det blir någon gång mot slutet av denna vecka! :D

Ni får ha det så bra fram tills dess!
Kramar
/LL




Åh, vad jag saknar det underbara vädret, det fantastiska havet och sköna sommaren..



Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't publish)

URL/Blog:

Comment:

Trackback