» WEIRD OR WHAT?!

Hur mår min kära lilla blogg idag? - med vääääääldigt få läsare?
Själv mår jag så bra som man kan må av att ha pluggat fysik dag ut och dag in.. (vilket betyder att jag inte mår så bra.. psykiskt. haha! Jag kommer få tas in på något psyke efter fysikprovet OCH ha fått resultatet ;S önska mig all lycka hörni!)

Anledningen till att jag skriver just nu nu nu är för att den mest konstigaste, roligaste och läskigaste saken hände idag!
Det var under fysik stödet (efter skolan. Det var FULLT där pga provet nu på onsdag) och jag behövde hjälp med en uppgift.. en och en, haha det var absolut inte bara en uppgift men det hör inte ihop med det jag vill säga..
I alla fall så frågade jag läraren om uppgiften som jag ville ha hjälp med.. läraren var en man som vi inte hade haft innan, det är han som höll i fysik-stödet. Och vad svarade han när jag ville ha hjälp med uppgiften? Dvs efter att ha försökt lösa den minst tusen gånger?!! Han sa att det var en omöjlig uppgift eftersom att vi inte hade fått tillräckligt med information till att lösa den!
Så då sitter jag där, panikslagen och med lite ångest. MEN sen kommer jag på att det faktiskt finns två väääääldigt duktiga killar i klassen och jag frågar dem om uppgiften. Vad gör de? DE LÖSER UPPGIFTEN!!! och på typ två minuter!!!!

Sammanfattning
- Lärare kan inte lösa uppgift
- Kära jag går och frågar två människor i klassen om uppgiften
- De två människorna löser uppgiften utan några svårigheter


ELEVER SOM LÖSER EN UPPGIFT SOM LÄRAREN INTE KUNDE LÖSA.. det borde vara huvudrubriken på Aftonbladet! ;)

Nu har jag delat med mig av min dag! :D
Det vore hur kul som helst att få veta lite om er dag också.. så det är fritt fram med att kommentera

xxxxx
/Laila



Jag märkte att jag inte hade lagt upp en bild på min
födelsedags-tårta..
Så här får ni en bild! (den hade, ironiskt nog bara ett ljus..)






Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't publish)

URL/Blog:

Comment:

Trackback