» And so it goes on..

Min önskelista (del två):

6. Publicera en bok

7. Träffa Jane Austen
    (gräv upp henne eller så får jag använda en tidskapsel)

8. En ponny
    (
Vad du är söt min kära lilla ponny, vad du är snäll min kära lilla häst.
          Du säger ingenting, min kära lilla ponny, men det är dig jag gillar mest!)
    Och då vill jag sjunga den låten till min kära lilla ponny!

9. Blåa Converse, men med mitt namn istället för "Converse"

10. En lila, blå eller röd laptop! (Min är tråkigt svart) :(


Jag är i STORT behov av denna vackra produkten! :(
Men olyckligtvis så finns den inte in swedään, utan den måste köpas från någon flygplats,
eller från ett annat land :/
I NEED YOU TO NEED ME! I'M BEGGING YOU TO BEG ME!
(eller nåtttt, haha!)

Sov sött!
xxxx
/Lilla laila



Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't publish)

URL/Blog:

Comment:

Trackback