» EARTH = A HAPPY PLACE

Hejsan!
Idag är jag glad. Eller rättare sagt; superglad. Varför? Jag har haft en toppendag och är på jättebra humör!
Ni kanske känner igen dem där extra bra dagarna, då allting är perfekt och lite extra. Det är precis så jag har haft det och jag har dessutom gått runt med ett litet leende på läpparna! :D

För en gångs skull känner jag att det faktiskt kommer gå bra i skolan, och är inte lika stressad eftersom att vi löste ett antal saker. Exempelvis fysiken..
Vi har pratat med rektorn som har pratat med läraren som i sin tur har tänkt igenom allt och pratat med oss om vad han behöver förbättra. Sen så har vi lagt in en extra fysiklektion imorgon - speciellt för vår klass (som inte är särskilt förtjusta i fysik, haha). Nu får vi bara hålla tummarna så att provet går bra!

Just nu sitter jag här och försöker plugga in olika arter inom Biologin; djurarter. Insekter som bland annat fjärilar och skalbaggar, fiskar, kräldjur och andra däggdjur; ex. sorkar, ekorrar och råttor..
Det är inte direkt det roligaste inom biologin men eftersom vi redan har pluggat in träden och några fåglar första året så tror jag inte att detta är värre.

Ni kan få lida lite med mig ;)


Aurorafjäril


Citronfjäril


Snabelsvärmare


Påfågelöga


Sorgmantel

Om ni vill kan jag lägga upp fler fjärilar ;D haha!




Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't publish)

URL/Blog:

Comment:

Trackback