» Like a hundred thousand tons in my chest

DREAMS
För ett par dagar sedan, drömde jag en väldigt konstig och ganska dramatisk dröm..
Drömmen handlade om provet jag ska skriva imorgon.

Kvällen innan provet (idag) pluggade jag inte inför provet, utan istället valde jag att plugga på andra saker och bestämde mig för att plugga på provet på morgonen - SJUKT! Plugga in FEMTIOFEM djur på en morgon?!
Provdagen: Jag pluggade inte på provet. Gick till skolan - som såg konstig ut.. alla var otrevliga och allt var skumt. Självklart skulle mer än en sak gå snett; jag var försenad!
När jag gick in i klassrummet vände sig alla mot mig och jag fick sitta vid fönstret - en lååååååååååång bänk med en stol som vette mot fönstret.. (dramatiskt?)
Läraren delade ut provet, men vi skulle inte identifiera djuren, utan vi skulle beskriva dem, MUNTLIGT!! Jag hade som sagt inte pluggat och dessutom så satt jag med ryggen mot klassen, ensam vid fönstret..
Gissa om provet gick bra??

När jag vaknade fick jag panik och trodde att det verkligen var sant, men det var det - tack gode Gud - inte!
Alltså kanske ni kan förstå varför jag drabbas av ångest, panik och allt möjligt just nu.. det hjälper heller inte att jag inte kan skilja mellan en skogs - och en åkersork..

Wish me good luck..
Kramar,
LL

(det blir ingen önsklista idag..)


Eslam Mostafa
22 September, 2010 - 21:18 / BLOG: http://bringellz.wordpress.com

Good Luck LL :D

LL
22 September, 2010 - 21:18 / BLOG: http://thetruthaboutlife.webblogg.se/

thanks!


Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't publish)

URL/Blog:

Comment:

Trackback