» Repeat

Ännu en sjuk dag..
Idag fick jag stanna hemma, igen.. jag var dödstrött och med lite feber + ingen mat i magen - i alla fall inget som stannade där.. (för mycket info?) hahah - så fick jag stanna hemma!
Jag sov inte särskilt mycket. Vaknade vid 6. Somnade, vaknade vid 9. Men utvilad är jag dock! (med en aning huvudvärk och fortfarande ganska varm)

Imorgon ska jag - frisk som jag är - stiga glatt upp och skutta till skolan! ;) Jag ser nämligen fram emot morgondagen då jag har ett prov att skriva.. Svenska - satslära.. mer behöver jag inte säga.
Nu måste jag räkna ikapp i både matte, kemi och fysik. Sedan måste jag plugga spanska och engelska och ta igen allt jag har missat under dessa två dagar.. något att se fram emot, eller vad tycker ni?
 

Annars har jag bara legat och läst + försökt pressa in grammatiken i huvudet, utan resultat. Jag har fixat världens mest hemska, men väldigt nyttiga, dryck - morotsmothie; det säger nog sig själv. Sedan har jag pressat apelsiner och druckit upp det + att jag nyss åt soppa. Man måste få i sig vitaminerna på något sätt, haha!

Kramar
/Laila




Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't publish)

URL/Blog:

Comment:

Trackback