» SWEET SIXTEEN!

Hallojj kära läsare (som verkar öka för varje dag som går :O, vilket glädjer mig!)
Igår fyllde jag, som ni kaaaanske har märkt, 16 år! Alltså; SWEET SIXTEEN, haha!
Jag hade den mest underbara dagen någonsin!

Jag vaknade på morgonen och trodde att familjen hade glömt mig.. smått irriterad satte jag mig ner och åt frukost när dem sedan kom med ljus! Jag gjorde en önskan - något jag inte kommer att nämna ;) - och blåste ut ljusen, fick några av mina presenter - som ni kan få se om ni vill..
Sedan skjutsade min underbara mamma mig till skolan!
När jag väl kom fram, började gratulationerna och så sjöng dem för mig :) jättegulliga är dem!
Och såklart skulle ze rolling ruler aka. Rula ha en överraskning till mig..

Det var under mattelektionen som de sjöng för mig, sedan började läraren med genomgång. Alla tog fram sina böcker och block och började skriva, men inte Rula!
"Jag orkar inte ta fram böckerna", sa hon.
Och då tog hon fram ett jättegulligt paket! (Ni får se bilder senare!)
Hon hade verkligen lagt ner en massa arbete för att få det snygga paketet gjort.. inuti paketet låg örhängen!
Jag blev glad och tackade, kramade henne. Då började hon skratta och tog fram, med hennes ord "den riktiga" presenten.. Det var en ursnygg väska som hon visste att jag ville ha!

Sedan blev det en massa random gratulationer osv..
När jag skulle komma hem från skolan stirrade alla på bussen på mig och log - jag bar ju på ett paket!
Mona, min syster, smsade mig non-stop och frågade var jag var.. när jag kom hem så hade mamma och mona ordnat en underbar, jättemysig och snygg middag! Det blev tacos med en massa saker..

Mamma gav mig en jättesnygg klänning, så efter middagen tog jag på mig den.. min faster och tole skulle komma över..
MEN, det visade sig att alla kusiner, fastrar osv som också kom! (man tror att det var flera tusen som kom hit, haha) Jag blev överlycklig! jag ville ju inte ha en fest med vänner och så, jag orkade inte med det

Mi madre hade istället lagat hennes underbara pizza-or.. som hon inte hade lagat på eeeeeeeeeevigheter!
Den var DELICIOUS! ;)
Hon hade även köpt mitt favoritgodis och choklad och självklart the tuc tuc kex! hahah..

Jag öppnade presenterna, åt från den vackra tårtan och hade det underbart!
(Jag bytte klänning också, hehe - som ett riktigt sweet sixteen ;) så det var lite som en modeshow :D


Jag orkar inte skriva ner allting i minsta detalj, det var ju trots allt en underbar dag och jag hade jättekul!
Men jag vill tacka alla underbara och vackra själar som gjorde min dag riktigt speciell. Tack xx

KRAMAR,
en gammal Laila ;)






Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't publish)

URL/Blog:

Comment:

Trackback