» The last birthday wish of 2010!

Sista dagen som en (tro det eller iiiiicke) femtonåring haha!
Jag fyller faktsikt sexton imorgon ;)  Önska mig en bra dag (A) - säger den lilla egoisten i mig som kommer fram då och då!

Den sista födelsedagslistan som skrivs detta året.. (sista och sista, hur många skriver man på ett år, haha!)


Min önskelista: (the final one)

16. ett framgångsrikt liv

17. SWEET SIXTEEN (med körkort!!!!!)

18. skådespela i samma film som Leonardo Di Caprio, Johnny Depp, 
      Robert Pattinson, Channing Tatum, osv osv.. 
      (Listan kan göras låååååååång ;)

19. Lära mig Indiska, Kinesiska, Persiska, Franska, Grekiska, Turkiska,
      Latin, och så vidare..
      (det kan vara nyttigt i framtiden)


The final wish:

20. En fridfull, älskande och underbar värld som accepterar allt och alla.
     

Nu ska den lilla puppan sova för att vakna och finna sig själv som en fjäril..
Godnatt gott folk!
Sov sött
MASSOR med kramar,
Laila




Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't publish)

URL/Blog:

Comment:

Trackback