» Why i keep a camel in my closet!

Yes, i seriously keep a camel in my closet!

vore det inte kul, och omöjligt om jag verkligen hade gjort det? haha!
Men "Why I keep a camel in my closet" kommer bli titeln på min 1 minuts långa redovisning på torsdag - engelska.. eller så kanske jag väljer "Why I got arrested in Buckingham Palace", that's a good question!

Just nu håller jag på att installera Photoshop, som en vän hade använt och tyckt om så nu är jag sugen på att prova :D 
Vi får se hur det blir..

Förresten så håller jag på ett nytt "hemligt projekt", som ni kanske får en liten smakprov av lite senare ;)
xx
/Laila



Hade gärna velat ha den kamelen, men dock inte i
garderoben..



Anonym
05 September, 2010 - 01:01

hahaha kostar inte photoshop ya leila? ya amore

LL
22 September, 2010 - 01:01 / BLOG: http://thetruthaboutlife.webblogg.se/

haha, nej tydligen inte ;)

UPDATE: photoshop vill tydligen icke fungera :(


Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't publish)

URL/Blog:

Comment:

Trackback