» ÄNNU ETT ICKE-VETTIGT INLÄGG

Hej bloggen! :D
Igår spenderade vi en lååång stund vid havet (klagshamn; älskar det!), BO01 och sådana ställen. Det var kul!
Och så blev det en runda till Hemmakväll, där vi hade lovat söta lillebror att vi skulle hyra Dumma mig. Men deras maskin (den man drar kortet i; kan inte minnas vad den heter?! :O) fungerade inte.. killen som jobbade där sa att den inte hade fungerat på hela dagen :( "jäkla hemmakväll", tänkte jag då..
Men vi stack dit mot kvällen, med kontanter istället och vi kom hem med Dumma mig och Step Up 3!

Varför skriver jag detta?
För att jag inte har något vettigt att skriva om för tillfället, och för att dra ut på tiden; orkar inte plugga!
Men jag ska försöka få ihop ett vettigt inlägg..

NJUT av det härliga vädret; jobba på brännan! :D
xx




Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't publish)

URL/Blog:

Comment:

Trackback