» AT GRANDMA'S

Hej bloggen!
Jag kom nyss hem från fredagsmyset hos mormor och morfar :D saknar dem redan :( haha!
Måste säga detta: min morfar är världens sötaste! Önskar att jag kunde ladda upp en bild på honom. Han sjunger och är allmänt glad hela tiden, även om han oftast inte minns mig..
Och så åt vi importerad choklad haha, men det var gööttt!! :D

Vill inte, och orkar inte sova nu.. Så ska nog hoppa i min sköna rosa/blå prickiga pyjamas, som både Mona och pappa kallar för bonde-pyjamas.. Snällt?
     och jag ska slänga mig ner i soffan och titta på TV!

Har ni haft en skön fredag? ♥
Förresten så känns det lönt att ställa frågor; ingen svarar, även om jag ser att läsarsiffrorna (är det ett ord?) stiger..




Anonym
13 April, 2011 - 23:25

Ja, jag gick ut och dansade som vanligt med vänner!


Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't publish)

URL/Blog:

Comment:

Trackback