» FREDAGEN..

Förlåt för den dåliga uppdateringen idag..

Jag har handlat med mamma; vi köpte jättevackra blommor som jag kanske visar bild på senare!
Annars så har jag njutit av det härliga vädret och suttit i trädgården, det var skönt! Nu får vi bara hoppas att vädret håller..
.
Nu tittar jag på Harry Potter and the Goblet of Fire :D
Den är min favorit av alla Harry Potter filmer!
Jag kommer ihåg när jag, syrran och mamma gick och såg den på bio; då vi bodde i "Dubai" (Förenade Arab Emiraterna).. Efter filmen tyckte jag att Robert Pattinson som spelar Cedric Diggory i Harry Potter. (det är Rob P fortfarande!!)
.
Men men, jag ska kanske kila iväg till Hemmakväll; jag måste lämna tillbaks ett par filmer och kanske hyra Step Up 3! Den verkar vara bra.. haha! :D
.
Har ni njutit av solen? ♥





Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't publish)

URL/Blog:

Comment:

Trackback