» HEKTISK DAG

Dagen började med att mamma skjutsade mig till skolan :D
Så jag kände mig som ett litet barn, men det var skönt att slippa ta bussen!!
Vill du skjutsa mig imorgon mamma?

När jag väl var i skolan kom jag på att jag hade glömt mina spanska böcker hemma, och det var INTE bra eftersom att vi håller på med att skriva en biografi om vår lärare.. lite weird..
Så jag gick hem på en håltimme (tack gode Gud att engelska läraren var sjuk- krya på henne men bra för oss; ni förstår vad jag menar)
I alla fall så tog jag ettan hem, tog mina böcker, åt en macka medans jag tittade på våra bästa år(!!)
SÅ länge den serien har gått på tv?? I mer än femtio år, bokstavligt; eller det tror jag i alla fall..

När jag skulle ta bussen tillbaks, så var det samma chaufför, så hon tittade lite konstigt på mig, haha!

Sedan var det skola som vanligt och hem till kusinen (som fyllde år igår!) för att gratta henne och ge henne presenterna! :D

Hur har er dag varit?

HERREGUD!
Detta inlägget skulle jag ha lagt upp för FLERA timmar sedan!!! Jag ber om ursäkt :S XXXXX




Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't publish)

URL/Blog:

Comment:

Trackback