» I AM A VAMPIRE

Idag har jag stuckit mig själv i fingret!

Biologilabben gick ut på att man skulle ta reda på sin blodgrupp..
Alltså skulle man ta ett stick i fingret osv.

Först fick man tvätta fingret med sprit, det går till på samma sätt som hos läkaren, men detta var roligare.
Vid mitt första stick, (notera; FÖRSTA) fick jag knappt fram något blod hur hårt jag än tryckte efter sticket! Så jag fick verkligen pressa hårt runt fingertoppen för att få fram lite blod! Efter några stick gav jag upp och nöjde mig med blodet jag fick fram..
Jag visste inte att jag var vampyr!

I alla fall så visade det sig att jag har blodgruppen A+ :D
Det är kul att veta; ifall något händer vet ni att ni vem ni kan donera blod till, haha! (ett icke-roligt skämt ?)

Vilken blodgrupp har ni? ♥





Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't publish)

URL/Blog:

Comment:

Trackback