» NAGELLACK JAKT

Jag vill börja med att säga GRATTIS till min kära kusin som fyller år idag! :D

Jag har inte gjort någonting idag.. typ
Men jag skrev ett prov; biologiprov.
Och efter prov pluggar jag inte. ALDRIG.
Lite paus är nyttigt ;)

Annars så håller jag på att måla naglarna med ett billigt H&M nagellack! Haha
Jag tittade in i H&M efter skola, jag var på jakt efter ett bra nagellack (lavenderfärgat) men hittade bara i rosa nyanser! Men det var bara H&M nagellacken som fanns i blåare toner.. :/
Men färgen är snygg!


Bilden är tagen från
Google, orkade inte
ta en egen bild..

Förresten så märker jag att jag är hungrig(?) Har inte ätit idag typ..
När jag kom hem från nagellack-jakten åkte jag och på presentjakt med syrran!
Och sen kom vi hem och sov (?) haha! Jag börjar bli gammal..
Märker också att detta är ett onödigt inlägg..
Men vill bara försäkra er att jag lever!

XX

Jag är besatt av Broken Arrow låten!!
Den är SÅ bra!!!







Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't publish)

URL/Blog:

Comment:

Trackback