» DET ÄR DETALJERNA SOM RÄKNAS..

Efter två dagars arbete med rummet, blev vi äntligen klara!
Jag och min syster flyttade in i samma rum för cirka ett år sedan och hade inte ändrat något sedan dess.. men för ett tag sen, tyckte vi att förändring vore bra, men kunde inte komma fram till ett sätt att ställa möblerna.
För två dagar sedan kom vi fram till en gemensam "design" och ändrade (ingen renovering eller nya möbler eller så..) rummet!
Dessutom så storstädade vi och slängde gamla papper, häften, tog ner ramar, kläder och "you name it"!
Jag tog ett par bilder på några detaljer i rummet som jag älskar!
Varsågoda! :D
En vas + stenar + en vit ros + ett pärlhalsband + en Elle tidning
(tidningen är dock gammal, måste köpa en ny!)
Påskliljor som jag planterade om i en söt kruka! Liljorna "grävde" jag
upp från trädgården, haha! :D
Favoriten; ett smyckeskrin! ♥
Är inte detaljerna vackra?
Vem sa att man inte kunde hänga upp väskor? (vi dekorerade en hel
vägg med flera väskor, inte med enbart en väska som bilden visar!)





Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't publish)

URL/Blog:

Comment:

Trackback