» ALLA HJÄRTANS DAG!

Hoppas att ni har haft den bästa alla hjärtans dag- dagen någonsin!
Själv har jag haft en vanlig dag med plugg osv..
Svenska arbetet har rullat på och jag kan äntligen klippa scener osv - min grupp gör en talk show av det, istället för en vanlig presentation.. Det borde bli intressant!
.
I alla fall så fick jag rosoooor! hahah. Trodde inte att jag skulle få det, typ, men jag fick.. Bilder på mina vackra rosor får ni se imorgon ;)
.
Jag vet fortfarande inte vad mina åsikter angående alla hjärtans dag är..
Men jag vet att jag tycker att det är konstigt att man endast under EN dag av ett helt år ska visa sin kärlek för någon.. Det är löjligt!
Men å andra sidan så tycker jag att det är sött att få en ros av en kompis osv..
.
Jag fick ihop ett inlägg, trots allt!!
Och nu måste jag gå och sooova..
xxxxxxxx
/Laila



Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't publish)

URL/Blog:

Comment:

Trackback