» HEMSK UPPDATERING

OCH förkylning (eller någon jobbig sjukdom)
.
Jag har varit HEMSK när det gäller att skriva på bloggen, och det har jag ingen särskild ursäkt för.. Jag hade inget att skriva om och kände inte för det - det lät taskigt..
.
I alla fall så har massvis med saker hänt under den senaste veckan..
- Jag har varit med i skolans Kemi-show på Öppet Hus - det var kul!
- Jag har shoppat lossssssss! :D
- Jag har skrivit alla jobbiga prov - de jag har innan lovet tydligen, och det är ju alltid bra.
- Jag ska resa bort under lovet - ni får gärna gissa er fram till vart jag ska åka, men det lär ni ju inte göra så jag skriver det så småningom..
- Jag ska på luftgevärsskytte imorgon :D det lär bli intressant - om jag inte skadar mig!



Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't publish)

URL/Blog:

Comment:

Trackback