» FOR NEVER WAS A STORY OF MORE WOE, THAN THIS OF JULIET AND HER ROMEO

Vackert.. "For never was a story of more woe, than this of Juliet and her Romeo"
Jag orkar inte skriva ett långt inlägg, och inget alltför personligt inlägg - det gör jag ju inte.. Lite privatliv måste en människa få ha.
.
1. För många saker snurrar i mina tankar.
2. Vilket resulterar i en hemsk huvudvärk..
3. Och leder till att jag inte kan plugga..
4. Som i sin tur leder till att jag läser..
5. Och nu kan jag inte släppa boken, utan måste läsa till sista kapitlet..
6. Även om jag ska skriva ett avgörande kemi-prov om två veckor..
7. Och att jag inte förstår varför jag skriver såhär, eller varför jag numrerar det (?!)
8. Jag vill ta sömntabletter..
9. Och sova..
10. Vad ska jag göra av mina tankar och den förbannade huvudvärken?





Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't publish)

URL/Blog:

Comment:

Trackback