» SUMMER

Jag lovade er att jag skulle lägga upp bilder på bloggen.. OCH självklart håller jag mitt löfte!
Here you go! ;)


En dag när jag och syrran fikade..

JORDGUBBAR!

Blommor från mig till min söta kusin på hennes examen.. Visst är dem jättefina?

Självmordsbenägen?

Lunch, haha

A FLOWER!!

...

COFFEE!

Hästar som vi såg när vi var ute och cyklade.. Jättesöta :D

Utsikten från vårt (mitt och syrrans) sovrumsfönster för någon vecka sedan.. Då fixade dem (byggarna)
fasaden..

En söt bil som jag var tvungen att fota.. Mr.Bean?

Jag tillägnar detta till min syster.. HERE YOU GO MONA!

Le favorite' (fransk wannabe-brytning)

FOOOOOOOOOOOOOOOD!

Bio-salongen var tom.. Vi var FÖR tidiga!

I dedicate this to Tamara.. Illuminati!

Söt vovve, Mellie heter hon..

Mellies ansikte

Picknick!

En bättre bild på "mobil-hållaren" (vad heter dem) - jag ÄLSKAR den!

Converse (Mona's)

Smörgåstårta - midsommar..

Jag granerade den med rosor - gjorda av tomater..

Rosor från trädgården

Jag har "bakat" midsommar-jordgubbs-tårtan :D

La Cake!

HAVET!





Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't publish)

URL/Blog:

Comment:

Trackback