» THETRUTHABOUT: "CANDLESTICK"

Som jag tidigare har skrivit, håller vi på att "flytta upp" efter all renovering..
Jag dekorerar om mitt rum och vill ha snygga ljusstakar på nattduksbordet; men då skulle jag bli tvungen att leta efter snygga ljusstakar.
.
Då bestämde jag mig med att använda ljusstakar vi hade hemma tills jag hittar en snygg ljusstake i någon affär.
Eftersom jag älskar att göra berlockarmband och andra småsaker så fick jag en idé.
Varför inte göra en egen ljusbehållare/ljusstake?



Du behöver:


Ljus


Dekorationsstenar i vilken färg du vill


Ljusfat (?) eller något annat att ha dekorstenarna och ljusen i..


Armband.. De jag har valt är guldfärgade med pärlor och stenar; men du kan välja armband
som passar till ditt rum..


Gör såhär:


Sätt dekorstenarna (i så mycket mängd som du anser vara bra) i ljusfatet..


Placera ljuset..


Och trä armbanden ÖVER ljuset som på bilden ovan..


VOILA! (stavning)
Din alldeles egna ljusbehållare/ljusstake..


Jag tycker att den är SÅ fin och unik..
Vad tycker ni?



Aleksandra
23 July, 2011 - 12:56

så grymt!

Elin
04 July, 2011 - 12:56 / BLOG: http://eshaal.blogg.se/

I LOOOVE IT! Så grymt snyggt :)


Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't publish)

URL/Blog:

Comment:

Trackback