» UPPDATERING-ATION

1. Jag har klippt mig.. Nu är mitt hår ett decimeter (10 centimeter) kortare.. Jag ÄLSKAR det, men saknar mitt långa hår.. (ni har inte sett det, så det kan vara konstigt att jag skriver så på bloggen, haha)

2. ONE WEEK TO GO (jobbet)

3. Jag har ätit ägg! :O (Jag äter nästan aldrig ägg pga att jag inte äter kyckling, höna, fåglar osv..) OCH det var gott!

4. Jag ÄLSKAR mitt nya solpuder..

5. Mitt rum är snart färdigt! (samma sak gäller hela övervåningen - det renoveras och byggs om där ju..)
Jag har funderat på att göra en "room tour" när mitt rum blir färdigt och när tapeten sätts upp.. Vad tycks?

6.
Jag ska fortsätta på THETRUTHABOUT serien snart ;)

Sov sött kära läsare ;)
XX
/LL



Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't publish)

URL/Blog:

Comment:

Trackback