» ETT ÅRSDAG

"Idag" fyller bloggen ETT år.. Men då måste jag ta en minut, eller mer, för att verkligen inse att det HAR gått ett år.. Jag minns när jag först började blogga, då tänkte jag att det bara kommer vara något för mig själv, som ingen orkar eller vill läsa.. men idag VET jag att jag har läsare - inte många, men trogna läsare och det är jag stolt över. Så jag vill bara tacka ER för ett underbart år av bloggande och för att ni är trogna (kommentarlösa :( haha ) läsare. Tack för ett roligt och inspirerande år - som kommer fortsätta att vara lika, om inte ännu mer, inspirerande. XX


Din bästaste- Tamara
26 June, 2011 - 01:22

TACK FÖR ATT DU BLOGGADE. Och bara för det jag kommenterade för första gången wihoo ;)


Comment this post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't publish)

URL/Blog:

Comment:

Trackback